본문으로 바로가기

COVID-19
BACK TO LIST

[Notice] Guestroom Reservation Guidelines for FALL 2018

  • CategoryDormitory Notice
  • NamePark Minah
  • Date2018-08-29 17:29
  • Hit300

<Guestroom Reservation Guidelines for Fall 2018>

 

1. Period: Sep. 3 (Mon) ~ Dec. 1 (Sat)

2. Room Types
   - Single room: 4 rooms (Male/Female)
   - Double room: 3 rooms (2 Male/1 Female)

3. Rate
   - Single room: KRW 15,000 per day
   - Double room: KRW 8,000 per day

4. Room Assignment
   - Qualification: Students residing off-campus (fist-come, first served)
      ※ Outside guests are not allowed to use the guestrooms.

   - How to apply
     (1) Fill out the Guestroom Reservation Form attached below.
     (2) Send it to Ms. Minah Park at dormitory@kdischool.ac.kr
     (3) Transfer the money AFTER receiving a response from Ms. Hayoung Lee
     (4) Once payment has been received, final confirmation will be sent to you via e-mail.

    - Application period: Every week from 9:00 Monday to 18:00 Friday
      ※ Do not submit the form before 9:00 as your order may be moved back in the queue.
      ※ Weekend reservation should be made during the time above.

    - How to check in
      (1) Check-in: 16:00~17:00, 18:40~19:40
      (2) Check in at the information desk in building 102

5. Guestroom Policy
   - Same as the Dormitory Guidelines and Regulations
   - Maximum TWO days in a week
   - Check-out: No later than 10:00 AM
   - A set of bedding will be provided. (no miscellaneous items)

6. Inquiry: Ms. Minah Park (044-550-1224/dormitory@kdischool.ac.kr)

------------------------------------------------------------------------------------------------------

<2018년도 가을학기 게스트룸 이용 안내>

 

1. 운영기간: 2018.9.3.(월) ~ 2018.12.1.(토)   *상황에 따라 변경될 수 있음

2. 방 형태
  가. 1인실: 4실 (남,여)
  나. 2인실: 3실 (남:2실, 여:1실)

3. 사용료
   가. 1인실: 15,000원/1일
   나. 2인실: 8.000원/1일

4. 배정
  가. 입실자격: 야간 및 주간과정 재학생 중 외부거주자를 선착순으로 배정
               (본인만 신청이 가능하며, 대리신청 및 지인 등 외부인 사용 불가)

  나. 신청방법
      (1) 하단의 게스트룸 신청서 파일 작성
      (2) 학생지원팀 박민아(dormitory@kdischool.ac.kr)에게 송부
      (3) 담당자로부터 예약가능 확인 이메일을 받은 후, 안내되는 계좌번호로 사용료 납부 (최소 1일 전까지)
      (4) 담당자로부터 입금 확인 이메일을 받으면 최종 예약완료

 
  다. 신청기간: 매주 월요일 오전 9시 ~ 해당주 금요일 오후 6시까지
      예) 9월 첫째 주 목요일 예약을 원할시, 9월 첫째 주 월요일 오전 9시부터 신청 시작 (선착순 배정)
         ※ 월요일 오전 9시 이전에 신청 시 순서가 뒤로 밀려날 수 있으므로 주의 요망
         ※ 주말 예약 또한 해당기간 내에 신청 필수
         ※ 당일 예약은 오후 6시 이전까지 신청 필수

  라. 입실시간 및 입실방법
      (1) 입실시간: 오후 4시~5시, 오후 6시 40분~7시 40분
      (2) 입실방법: 기숙사 102동 입구 안내데스크 방문하여 키 수령

5. 사용규칙
    가. 기숙사 이용규칙 동일 적용
    나. 사용횟수: 주당 최대 2박
    다. 퇴실시간: 오전 10시까지
    라. 침구는 제공되나, 개인용 칫솔, 치약, 샴푸 등 소모품은 본인 지참 필수

6. 문의: 학생지원팀 박민아 (044-550-1224/dormitory@kdischool.ac.kr)

Attachments
  • xlsx 첨부파일 Guest Room Reservation Form.xlsx (36.29KB / Download 238회) Download